Cautare

miercuri, 2 iulie 2014

MOTIV DE SINUCIDERE

-Aveţi  o  consultaţie  interclinic  domnule doctor .
-de la ce  sectie  ?
-psihiatrie
-să  intre 
O  doamna  de  treizeci  de ani   de condiţie  medie   nefardată în  ţinută  de  spital  cu  foaia  în mînă.
-luaţi loc  doamnă ,ce  vă supără?
Avea  o  privire  pierdută  şi tristă ,vocea  şoptită  şi  sfioasă.
-mă  doare  capul  domnule doctor 
-în fiecare  zi   ?
-aproape  în  fiecare zi
-tot  timpul   adica  zi  şi noapte  ?
-nu tot  timpul  , durerea de  cap  apare  deobicei dupa  ce  ne aşezam  în pat .
-sănteţi casătorită?
-da ... avem şi  un copil de  trei  ani .
-vă înţelegeţi  bine  cu soţul ?
-  da ,de  înţeles  ne  înţelegem ,  după  posibilităţi .
-nu  vă ajung  banii?
-ba  da , soţul  meu  cîştigă  bine  .
-atunci  care  e problema  .?
-v-am  spus      doare  capul .
-am  înţeles      dorii    vă consult .
La  consultaţia  neurologică  din  fericire nu se pun în evidenţă semne  de  focar  .
-mă  gindesc să  vă dau  să faceţi  şi alte investigaţi  deoarece  nu  am  găsit  un motiv deosebit  care să-mi explice durerea  dumneavoastră  de cap .Nu  înţeleg  de ce  mereu vă doare  capul numai după ce  va aşezaţi  în pat.
-aveţi discuţi  cu  soţul  ?
-nu  domnule doctor ,nu  ne  certăm .
-este  impotent  cumva  ?
-nu  domnule doctor  cum să  fie  impotent  , am  făcut  împreuna  copilul ,numai că  sînt  eu cam  tristă .
-de  ce  ,nu decurg  lucrurile normal  între  dumneavoastră ?
-domnule  doctor  ,vă spun  clar  aşa  ca să nu mai  căutaţi  în  zadar .
-vă ascult  doamnă.
-vedeţi  lucrurile decurg normal dar  este  ceva care    nemulţumeşte  şi  apoi    doare capul.
-nu  înţeleg
-e o  problemă  intimă  pe care  mi-e  jenă    vo  spun .
Bănuiam  eu că  vom  ajunge  la  acest  subiect  .Am  auzit  toate  poveştile din lume  aşa că  nu  mă mai poate mira nimic  şi  în fond  lucrurile sînt  fireşti .Iar dacă  duc  la  suferinţă  rolul nostru este de a-i ajuta  pe  pacienţi
-dacă  doriţi  să-mi mai spuneţi ceva  vă ascult  .
-domnule  doctor  soţul meu  este  bine  intenţionat şi lucrurile  decurg  normal  dar e  ceva care    nemulţumeşte  .
-...........
-la  început am zis că  nu are  importanţă,  apoi  am rămas  şi gravidă,am  născut  ,iar  cînd  am  reluat  viaţa  normală a  început  să mă  doară  capul  ,nu am mai rezistat .
-cînd apare  durerea de  cap ?
-după actul sexual  domnue  doctor  ăsta  este adevărul acum  sînt  convinsă    acest  lucru  este  cauza .-
-vă  nemulţumeşte ceva  nu vă  place  cum  miroase  soţul sau  cum se poartă.?
-o  nu  domnule doctor  soţul  meu este şi foarte curat  şi  tandru  dar........
-nu  mai înţeleg  nimic  ce vă nemulţumeşte  doamnă.?
-mi-e  jenă  domnule doctor să vă spun,am ajuns  la această confirmare   după ce  am  citit pe  internet .
-ce  aţi citit  doamna  pe  internet ?
-mi-e  jenă  dar  trebuie să vă spun,despre  dimensiuni.
-dimensiuni?
-dimensiunile  minime .
-ale  cui?
-ale penisului .
-şi care e  problema ?
-soţul meu are  numai zece centimetri ,din această cauză  nu mă atinge  unde  trebuie ,şi  nu  ajung la orgasm  .Dupa tot  chinul  rămîn cu dorinţa  nerezolvată şi mă doare capul .
-dar  de  unde ştiţi  cîţi centimetri are ?
-păi l-am măsurat .
-cu  ce ?
-cu centimetru de croitorie
Am  rămas  suspendat pentru un moment ,dar  trebuia să-i dau o soluţie   .
-doamnă  să ştiţi  acum nu  este aşa  o problemă, în  primul  rînd  cred    ar trebuii să  urmati corect  tratamentul antidepresiv  dat de medicul psihiatru,  dacă sînteţi convinsă că asta este cauza ,aveţi mai multe  posibilităţi ,fie să-i luaţi  soţului  cadou de ziua  lui ,de  exemplu un  prelungitor pentru penis  ,fie dacă  în continuare  sînteţi nemulţumită   vă găsiţi un alt  partener , pe  care  eventual să-l verificaţi  înainte .Este  o problemă rezolvabilă şi care  nu  vă mai dă dureri de  cap .
Eram tare  curios  ce s-a ma întîmplat  cu  această pacientă ,motiv  pentru care  l-am şi rugat pe colegul  meu de la psihiatrie  să mă ţină la curent .
-s-a spănzurat  domnule doctor  din   păcate  am  găsit-o agăţată de  ţeava de gaze  .
-dar  nu  e posibil  .Nu-mi venea să  cred  , ce  dramă s-a  putut petrece  în sufletul  ei de-a putut să ia o astfel de decizie  .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu