Cautare

marți, 8 iulie 2014

BULIMIE

Într-o bună zi, o doamnă tânară, proaspăt căsătorită foarte afectată i-mi spune:
-“ Domnule doctor, ştiţi, eu am bulimie! În fiecare seară sau aproape, pe la orele zece, după ce  soţul meu deja sforăe, mă apucă aşa o foame de nu mai ştiu ce să fac!”
 Mă uit la ea, slăbuţă, drăguţă, bruneţică, să tot aibă patruzeci şi cinci de kilograme, nu părea să maniânce mult.
“El este  mai  somnoros  ,eu  as  vrea sa  stam  de  vorba  in fiecare seara, sa ne  jucam .Intotdeauna  mi-am dorit  un  sot  care sa ma rasfete ,sa  imi povesteasca sa  ma mingiie...

La inceput , cind ne-am cunoscut  mi s-a parut  ca    e mai atent decit alti baieti ,era  el mai linistit  dar  m-am gindit ca  o fi timid .
Intr-o  zi  cind  ne plimbam    prin parc    ,mi-a marturisit ca  nu a mai avut nici o prietena si   sa  nu ma supar  daca  este mai stingaci .
“Nui nimic  i –am  raspuns  eu , nici eu nu am  avut  prea  multi prieteni  dar  macar  citita  sint .
Intr-o seara , nebuna cum sint , i-am propus sa  ne  plimbam prin cimitirul de  linga  parc .
Nu  prea s-a  bucurat dar  nu  a vrut sa dea  inapoi .
Am  urcat  pe  un  zid  de  beton care era  mai  lat  si asa  incetul cu icetul am reusit sa  ajungem inauntru..
Era   mai  pe  la apus  .
Lmina  soarelui  venea chiar  din  fata  , n am  vazut nimic ,  se apropiau doi  ciini de paza  cu  dinti  fiorosi .
”Pina  aici ne-a  fost  iubito “ ,l-am auzit  spunind  sugrumat de  frica  .
In  spatele  ciinilor  un vlajgan  de  paznic  cu-n retevei in mina , amenintator  .
“Nu   va  e rusine  porcilor, aici  a-ti venit sa va face-ti mendrele ?    am luat-o amindoi la fuga  printre  morminte   ,am.  scapat teferii .
“esti  o mamaliga  ,nu  esti in stare sa alungi niste javre”
“Domnule  doctor  vreau linga  mine un barbat sa ma  apere  .
  L-am intrebat  intr-o zi cum vede   zi fericita  din viata  noastra de  familie  .
“ma trezesc  la ora  cinci “, imi spune  ” pregatesc  cafeaua  si micul dejun ,un trandafir  in  dinti  ,un sarut  pe  buze  fierbinte , alerg la servici  apoi  in piata  ,cumpar ce trebuie  ,vin acasa pregatesc  masa  ,luminari   pahare sampanie  .......... .”
“in timp  ce  vorbea simteam cum imi creste tensiunea  ....”ar  fi  cea mai groasnica zi  din viata mea domnule  doctor   eu  vreau actiune,  surprize ,suspans .
 Inainte  de a-l  cunoaste pe  el am mai avut  un  prieten  ,ce  barbat domnule   el  dadea  eu  dadeam  ,de  vre-o citeva  ori mi-a invinetit   ochii ,dar nici  eu   nu  m-am lasat  .
  Era  mai  solid  , a trebuit  sa renunt , ma batea  prea rau .
Nu  am vrut sa  ma  despart  de  el . Cind venea acasa ,sofer de  meserie ,aducea de mincare ,aducea  de baut  si  dupa ce  isi  potolea foamea si setea  se  uita  la mine  si  sa te  ti  frate  pina  dimineata    praf  ma facea ...  ce  vremuri.”
- “acum mă duc în bucătărie şi uite aşa: deschid uşa frigiderului, o închid, mai degrabă o trântesc, deschid apoi uşa de la cămară şi tot aşa o trântesc, cad cratiţe , fac zgomot, sparg o farfurie în timp ce mănânc, apoi merg la toaletă şi îmi bag degetele pe gât. Vreau să vomit, nu vedeţi ce grasă sunt?
-“ are un somn de tai lemne pe el, mă mir că se mai trezeşte uneori când se sparge câte o farfurie.”
-“Soacră-mea a verificat, nesuferita, cearceaful după noaptea nunţii, nu o voi ierta niciodata.”
-“Aveţi copii?”
-„Ce copii, domnule doctor, trebuie să trag de el să nu adoarmă, un servici de farfurii scumpe am tot spart ca să-l trezesc şi degeaba . Îi spun bancuri deocheate, îi pun filme  sexy, mă plimb în bikini prin faţa lui cu jartea roşie la picior, iar el cască de i se  rup fălcile. Cum să  nu mă  apuce  bulimia ? Îmi vine să mă sinucid!”
-“Am încercat toate metodele, am fost şi la babe dar degeaba, el zice că sunt nebună! “
Nebună nu este, dar sigur are o problemă. După cum am mai spus şi altă dată, oamenii înainte de a se căsători trebuie să se cunoască din toate punctele de vedere:
Tânăra noastră, deşi se plîngea că soţul ei adoarme repede, ar fi trebuit să constate aceste lucruri înainte de a se căsători. De bine, de rău  nu au copii, orice se poate desface, inclusiv căsătoria, dar un copil nu poţi să-l tai în două.
     De aceeaşi vârstă, de data aceasta soţia este cea mai temperamentală şi are mai multă dorinţă.
Nu este bine nici aşa, soţul obosit adoarme înainte de a-şi mângâia nevasta, iar aceasta, dornică şi nemângâiată nu ştie cum să-i atragă atenţia . Pozează în victimă: trânteşte, bufneşte, sparge, doar, doar va atrage atenţia soţului . Nici o şansă.
 Toate cuplurile în care soţul este mai lent,  au rezistat cu greu. Aş îndrăzni să spun că femeile sunt mai radicale.
Tânara noastră, a încercat de mai multe ori să se sinucidă. A fost salvată la timp şi a mers mai departe. Am fost foarte surprins să o găsesc într-o bună zi îngrijorată: ” A încercat si  el  domnule doctor! “ îmi spune tânara într-o dimineaţă la camera de gardă, despre soţul ei.
     Ce s-o fi întâmplat de la scos din somnolenţă în sfârşit ? Cert este că nici unul nu părea să renunţe .
Au  trecut  mai multi ani  .M-am intilnit  din intimplare cu  tinara doamna ,nu  stiu ce s-a m-ai intimplat nici  pe la mine  nu  a mai  venit  ,nici  la urgenta  nu i-am mai  vazut  ;care  o fi secretul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu