Cautare

marți, 14 februarie 2017

Cea mai importanta zi din existenţa mea

Cea mai importanta zi din existenţa mea
 
 
Din  păcate  am  ajuns  la această înţlegere  a  vieţii  prea  tîrziu  .
  Nu  este totul pierdut am un fiu  am  colegi mai tineri  prieteni  ,vă am pe voi  cititorilor    ,cărora  le pot impărtăsii din  experienta   mea ,unii  vor  inţelege  şi vor acţiona in  consecinţă  alţii  vor trece  cu nepăsare  mai  departe , urmînd  sa  înveţe  din  experienţele personale.
Care  este  cel mai important  moment al  existenţei  noastre .
Unii   răspund  repede  .ziua  în care  m am căsătorit ,alţi  momentul  cind  am  cunoscut o pe  nevastă mea ,altii momentul  cind  am luat  la facultate  ... şi uite  aşa toată  lumea  are cîte un  moment important   al vieţii.
  Momentul  cel mai important  al existenţei noastre  este  ....  NASTEREA    .....   fără de care nimic nu ar fi  posibil ,nici să ne  căsătorim nici să luăm la facultate  nici s o cunoatem  pe  femeia iubită.
  Naşterea   este  momentul în care   apare o  nouă  fiinţă  .
Înaintea  naşterii    nu  existăm  ,după naştere   existăm.
A  fi  sau  a  nu  fii  .aceasta i întrebarea .    În informatica   zero  sau  unu  în care  zero  reprezntă nonexistenţa  iar unu  existenţa .
A  doua  întrebare    pe care  obişnuiesc să o pun
CARE ESTE   AL  DOILEA MOMENT IMPORTANT  AL EXISTENŢEI  NOASTRE .
La   fel vom primii tot felul de  răspunsuri
  Dacă primul moment  al existenţei noastre este naşterea   ,al doilea moment  imporatant  ,  ar  fi  momentul  în care  noi  dăm naştere unei  existenţe,      ......nasterea  copilului nostru  sau  naşterea  copiilor  noştri penrtu  cei cu famili numeroase .
  Fără  aceste momente ale existenţei noastre nimic  nu ar fi posibil.
Înainte  naşterii  lipseam  din univers  , după naştere  existăm  ,sîmtem, elemente concrete ale univesului  material si spiritual .
O  dată  cu naşterea  căpătăm   eternitatea  .
Da ,  ar  spune unii  dar    mai există şi moarte.
De  ce să nu  filozofăm totuşi .
Există persoane sau personalităţi  a  căror  viaţă  spirituală  este  vesnică .
Veţi spune,.... da dar  numai  cîtiva indivizi  au  această  eternitate  spirituală,
La  modul absolut  fiecare  individ  o  dată născut   a  devenit  o  eternitate  spirituală  mai  mult sau mai  puţin pregnantă de la caz la caz .
Din  punct de  vedere  material  avem dovezi ale existenţei corpului  uman la  persoane care  au trăit  in urmă cu zeci de mi de  ani putem chiar  să extrapolăm.
Din punct de vedere  energetic  stiţi foarte bine că in fizcă exista un principiu –Lavoisier- conform căruia  nimic nu se pierde  nimic  nu se cîştigă  ci totul se ..... transformă.
Bine  ar spune   unii  dar  moartea .......
Iarăşi ,daca ne gîndim     acest  moment  este   doar o ETAPĂ  in cadrul  vieţi noastre  veşnice  .
Acest moment doar  închide  etapa în  care  noi putem da naştere unor vieţi , putem avea  iniţiative  putem crea putem  distruge  ,putem  greşi  şi  cel mai important  lucru  putem revenii asupra greşeli, reparînd-o  sau  în cel mai rău caz putem să  ne  cerem iertare .
    După  moarte  nu vom  putea revenii  asupra greşelii  şi nu  vom  mai putea să  ne cerem iertare.
Atît  faptele  bune cît  şi  cele  rele  .după  moarte vor devenii  ETERNE .
  Existenţa  noastră  va fi  supusă unei judecăţi   omeneşti  sau mai presus  de asta unei judecăţi  DIVINE .
Haideţi să  fim buni unii  cu ceilalţi, iar dacă  greşim să ne cerem iertare cît  mai  avem timp.

Astăzi  paisprezece  februarie   este ziua în care    aniversăm  ziua în care soţia mea   a  dat naştere  fiului meu  BOGDAN
Sînt  un om  fericit  si  le  multumesc   la amindoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu